Поиск по этому блогу

понедельник, 26 января 2015 г.

1 розділ

Інформатика в школі (від лат. reflexio — «повертаюся назад») — метод самоаналізу знань і вчинків, їх значень та меж.
Педагогічна рефлексія — наслідок взаємодії вчителя з учнем, який полягає у зворотньому зв’язку від учня після засвоєння масиву поданої вчителем інформації.


Доброзичлива атмосфера,
 позитивний психологічний 
настрій 
налаштовує на 
продуктивну роботу. 
З'являється бажання виконувати
 все на  високому рівні.


Навчись визначати конкретні цілі для виконання завдань. 
Це дозволить  на першому етапі: обрати тему проектної діяльності, поставити проблемні питання, ознайомитись з теоретичною базою. 


Ознайомитись з сайтами,
 які допоможуть ефективно розробити проектну діяльність
 та визначитись з методом контролю за нею.


Комментариев нет:

Отправить комментарий