На даному етапі вчитель має розглянути різні види оцінювання. Ознайомитись з поняттям формуючого оцінювання. Визначити методи і інструменти оцінювання. А також створити перший варіант плану оцінювання проекту учня.

Іноді, не так просто це зробити, оскільки хочеться охопити індивідуальні особливості дитини, їх потреби у навчанні та майбутньому навичками ХХІ століття, їх розуміння важливості створюваного ними проекту. Раніше, коли я готувала учнів до участі у проектній діяльності, ми обговорювали тему, визначали їх рівень знань (не завжди), чим корисний буде результат, тобто де його можна застосувати. Проте, я не створювала брошур для батьків, пояснювала на словах, і не створювала презентації для учнів
Тепер, я, обовязково буду використовувати даний інструмент, для зацікавлення та мотивації учнів для роботи над проектами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий