Поиск по этому блогу

вторник, 27 января 2015 г.

4 розділ

    

 На даному етапі вчитель має  розглянути різні види оцінювання. Ознайомитись з поняттям формуючого оцінювання. Визначити методи і інструменти оцінювання.  А також створити перший варіант плану оцінювання проекту учня.


 Іноді, не так просто це зробити, оскільки хочеться охопити індивідуальні особливості дитини, їх потреби у навчанні та майбутньому навичками ХХІ століття, їх розуміння важливості створюваного ними проекту. Раніше, коли я готувала учнів до участі у проектній діяльності, ми обговорювали тему, визначали їх рівень знань (не завжди), чим корисний буде результат, тобто де його можна застосувати. Проте, я не створювала брошур для батьків, пояснювала на словах, і не створювала презентації для учнів

Тепер, я, обовязково буду використовувати даний інструмент, для зацікавлення та мотивації учнів для роботи над проектами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий