Поиск по этому блогу

воскресенье, 1 февраля 2015 г.

8 розділ





Сьогодні учні в групах продемонстрували своїм однокласникам створені приклади учнівських робіт і працювали за технологією 3-2-1. 
Для себе з інших проектів я взяла такі аспекти:

  •  проведення анкетування не лише учнів та батьків, а і спеціалістів, таких як психолог, соціальний педагог, завуч з виховної роботи;
  • блог можна вести не лише на гугл, а і на інших платформах, де можливостей більше;
  • блог як і презентація повинні нести в собі лише коротку, конкретну, корисну і цікаву інформацію.


Використовуючи можливості Google, наша кафедра провела педраду, де висловлювались думки окремих вчителів, щодо складності самооцінки проектів без конкретних критеріїв та шляхів вирішення цих проблем.

Класифікація інструментів оцінювання дала змогу, мені, як учителю, розглянути вже розроблені форми оцінювання блогів, вікі-статтей, презентації. На їх основі, я розробила форму для самооцінки власного проекту, де учні ставлять певну кількість балів після проходження певного етапу проекту.
Контрольні списки ведення блогу, вікі-статті, презентації допомогли визначитись, на якому етапі проект, які деталі потрібно відредагувати, допрацювати.


Складне - стало доступним.

Комментариев нет:

Отправить комментарий